Translate

среда, 11. април 2012.

danas :(



Osta prevreli putic,

a ti, znas li ga?

Tamo pod stopama

ja sanjivo hodam,

a nisam pomislila da je moguce

traziti tu malenu kariku

sto se vrtlogom pripija

kao da cuti svetleci trag. . .

Odgovor kriknu na sav glas,

znala sam da nece biti dobro,

jer kada god se zamislim preduboko

a nastavim da hodam

sasvim ubedjena da dobro poznajem put

nesto iskrsne,

bice da je to bilo neko ''sutra'' . . .

Pomislih na tren kako “danas”

ne umem da prevarim

prenu me iz misli nesto cudno,

i sudaram se sa tvojim bljeskom

tad uvideh neki plavicasti trag

i prolaznici pomislise da si kraj mene

a vetnost se poigrava vlastitom pojavom

podizuci zastave postojanja. . .

Umili pogledi klonuse,

mi, jedno uz drugo i tek tad budna pocinjem da sanjam

potpuno stvarno tvoj osecaj

prekidam dah kojim tumaramo

ti, cudni prolaznici i ja

zato zagrebi povrsinom i vodi nekud u beskraj

pustih najzad pogled nek luta

dok smisao prolaska

odvaljuje obronke nekog nevidljivog puta

jedino onda

jedina

jedini. . .

Нема коментара:

Постави коментар