Translate

понедељак, 05. март 2012.

sebicna. . .

Mozda vise nikad nece biti potrebno da trazim
tu unutrasnjost skupljene liske u zrelosti. . .
Mozda razumes sta osecam pri dodiru
svake tvoje reci. . .
Mozda sam bezobrazna a ti nestvaran. . .

Jeste, ja sam pogresno kanuta kapljica farbe
na uglacanom drvetu,
tako smelo zalutala u tvoje misli,
tako odlucna da ostanem u njima,
razmazio si me posvetom. . .

Duzan si mi jedan stvarni osmeh,
jednu setnu uspomenu,
jedno sedenje unutar boja duge,
jednu nezavrsenu pricu. . .
Duzan si mi jedno trajanje vecnosti. . .



Jesam, jesam bezobrazna, smela i sebicna,
uznemirena poput uzburkalog mora,
a i moja zelja postaje prljava opsesija. . .
Suva liska se raspala, ali ja bicu pored tebe ta kraljica,
tvoj presto je Mesec, a tvoje utociste moja haljina, svilena. . .

Нема коментара:

Постави коментар