Translate

четвртак, 29. март 2012.


Oduzimam ti noc, sakrivam ti dan,
potkupla sam sve obale 
delom tvojih traganja. . .
Zelja,
ta osedlana strast,
iskupljuje potragu. . .
Spoj dusa,
dok glavu okrecem,
Vuchije oci gledaju me. . .
skrivas mac pozude
kud spotice se kraj niti. . .
Otisak ostaje svud po nama
birajuci svetao put
kratkih ogdovora. . .
Vuche. . .
vezujes bljesak niz dodir,
toliko u tebi ima me. . .
Cak i kad osecam kako budis se
savrsenstvo nikad ne prestaje,
razbijajuci talase kroz telo i osecaje. . .
Dok misli tiho prate te
dajuci ti iznova dan i noc,
rec je tisina koja
kratki trzaj pruza,
uzbuna ne odgovora potrazi. . .
rekla bih koliko moze da sve se ispreplice
osecaj guta me,
znam tu si. . .
Ljubav odmerava taj korak
kako god da je, obecao si,
idemo dalje. . .
tamo gde medjuprostor javu dotice. . .
sve to unutar mene
kuda nas uzdah putuje. . .

Нема коментара:

Постави коментар