Translate

петак, 16. март 2012.

Ne stidim se!!!

NE!

Ne stidim se!

Sto svaku noc
zivim sa tobom,
setajuci sumama, planinama,
kupajuci se gola u hladnim jezerima. . .

Ne stidim se!

Sto izmoreni tako vratimo se
u malenu drvenu kolibu
u kojoj setam gola
mameci te. . .

Ne stidim se!

Kada pridjes i prstima
nezno mi dodirujes lice,
sklanjas kosu sa vrata
gde ostavljas svoje vlazne usne. . .

Ne stidim se!

Kad tim usnama krenes
sve nize,
da jezikom osetis moje grudi
i najezis me celu. . .

Ne stidim se!

Kad me zaludjen spustis
na mekanu prostirku
gledas me ocima zveri
i jedva zadrzavas krik. . .

Ne stidim se!

Kada si duboko u meni
do izvijanja tela
od bola zadovoljstva,
ekstaze koju ti napravis. . .

Ne stidim se!

Sto volim tvoje telo,
ssto volis me telom
i ako to mozda
ne bi smeli. . .

Ne stidim se!

Kad zaspimo potpuno
goli,
vreli,
iscrpljeni, zadoovoljni. . . .

Ne stidim se!

kad jutro svane
da priznam sebi
da jedva cekam noc
da opet zivis u meni. . .

Ne stidim se!!!

2 коментара: