Translate

петак, 30. март 2012.

Mirisi

Ja, eto, bas necu
necu da pisem o
toj maloj, nestasnoj,
nasoj riznici grehova. . .
Ali ipak vuce me. . .
Zov se potajno uvukao blizu
pored tebe je. . .
Spustam sve svoje pobede. . .
otpustam ih. . .
mislima te vode moje ruke. . .

nedostupna sam, ali ne i nedostizna. . .
sve zaboravila sam. . .

takvu trazis me u mraku 
dok tumaras osecajem,
kako topla grejem te. . .
Dolaziš u moje snove Vuche. . .
Nista ne donosis osim ljubavi,
a ja sve dajem za tu, 

tvojim imenom ispisanu,
znam da znas. . .
ukoliko upijes moje korake 

budnog cu te izvesti napolje. . .
van tela tog,vrelog 
i položiti sva svoja traganja
kraj tebe. . . 
sada surovo je probuditi te. . .

svet skriveni u tami. . .
raspoznajem mirise,
oni vode do tebe. . .

Нема коментара:

Постави коментар