Translate

среда, 07. март 2012.

Bezgranicnost . . .

Dok cutanje slika sopstvene misli,
stid pomalo opomene pa zaluta, znas,
ja sve sam ti priznala. . .

Kazes da budem ponosna,
ne das mi da sumnjam,
vec podgrevas dan, nezavrsen. . .

Sanjarim povedena tobom,
postajem luda, neobuzdana,
strasna i tako savrseno skrivena

. . .u tvojim mislima. . .

Nezno krojis sekunde, ovisne o tvoju rec,
a ja vise i ne disem,
upijam te. . .

Reci vrelih usana odjekuju,
zamracena silueta na vratima
svaku poznaje, oseca. . .

Nova prilika, duboko medju listovima,
iznad vode, probijeni zrak sunca
na starom stablu tvoj osmeh. . .

. . . i ja. . .

Poput vode i reci plivase,
u nedogled, u strah,
rastanak. . .

Ne ispustam ruku,
stisak grudi, tvoj dah. . .
Vrele usne, zivotom ucene. . .

Ne idem, samo sa tobom nastavljam,
ovo telo je gladno
poput ljudske zlobe koja usta ispira. . .

. . . sa tobom, svemocna. . .

I traje, u bezgranicnom medjuprostoru,
slutnja, zelja, dah. . .
Nemir, strepnja, ideal. . .

Ne pustaj moju ruku,
jer u tvojoj ruci je sigurna
i savrsena. . .

Нема коментара:

Постави коментар