Translate

уторак, 21. фебруар 2012.

Uz tebe

Ti sada- slika si, bez reci,
ali svaku neizgovorenu rec cujem,
ti svaku precutis. . .
Sada je greh dosao na red
i sprema se da uhvati zalet,
mada to niko ne vidi, ja cujem. . .
I zelim da letim,
da uhvatim te bez ijednog dodira,
pitam se da li to iko ume. . .
Zapravo, ja sam kao ti,
i mi to umemo, skupa. . .
samo mi umemo bez daha
da se sretnemo u medjuvremenu
na istim duzinama ceznje. . .
sada sam kraljica dezorijenta,
uz tebe, gubim se u lavirintu
zelje,
bluda
a ti - uvek ti,
stojis poput dzelata, ocenjujes vernost. . .
Ti, moj si put u jednostavnost,
ali uz tebe uvek sam na dnu,
nesvesno mi uvek smo izmedju. . .
Stani!
Ne dodiruj me, ni mislima!
Eksplodiracu!
Ako me samo okrznes
kao peruskom, tom vrelom usnom
ja dacu mnogo vise
osim tog jednog poljupca!
Osecaj ne zna za granice!
A moje poverenje,
milo moje,
obavezuje te vise nego pretnja!

Нема коментара:

Постави коментар